Bármely kereskedelmi, szolgáltató vállalat teljeskörű tevékenységét lefedi, az ajánlat adástól, a kiszállításon keresztül a számlázásig, szoros kapcsolatot képezve a pénzügyi rendszerrel.

Ajánlatok, (vevői, szállító) készítése előzi meg a szerződéskötést. Egy vevői rendelésre bekérhető több szállítói ajánlat és bármelyik elfogadott ajánlat tetszőleges tételéből készíthető szerződés.

A szerződés a vevői, szállítói megrendeléseket nyilvántartja, kezeli. Generálhatók rendszeres, ismétlődő törzsrendelések is. A még nem teljesült vevői/szállítói megrendelések kielégíthetők beszállítói automatikus megrendelés generálással , illetve a minimumkészlet függvényében.

Likvidáció alkalmazásával a beiktatott számlák összevethetők a készlet bevételezésekkel. A kapcsolódó egyéb számlák, (szállítási költség, raktározási költség, stb.) is ráoszthatók az egyes bevét tételekre.

Árazásnál különböző árképzési módszerek alkalmazhatók, akár előre generált árlistákkal, akár feltételrendszerekkel megállapított kedvezményekkel. A partnerekhez megadható hitelkeret is, mely feltételeinek teljesülését figyeli a rendszer és szükség esetén figyelmeztet, illetve letiltja az ügyfél kiszolgálását, az ügyintéző kezébe adva a döntést.

Foglalás funkcióval a raktári szabadkészlet, vagy akár a még be nem érkezett szállítói megrendelések mennyisége leköthető a vevői megrendelések, vagy gyártási igények teljesítésére. A foglalás felszabadítható, amennyiben erre szükség van és biztosított a korábbi megrendelő igényének határidőre való kielégítése.

Számlagenerálásra lehetőség van szállítólevélből és megrendelésből, valamint szállítólevél készíthető közvetlen megrendelésből is.

Automatikus készletmozgások a bizonylatok készítésekor létrejönnek.

Egyedi formátumú nyomtatványok készítésének, használatának lehetősége adott, megrendelői igények alapján.

EKAER bejelentése, valamint az elektronikus NAV feladás megoldott a rendszerben.

Leltár készíthető tetszőleges időpontra, leltári ív nyomtatással, valamint automatikus hiány/többlet elszámolás a fellelt készlet megadása után.

Listázási lehetőségek széles köre megoldott a készletmozgások, raktári és úton lévő készletek, stb., különféle kimutatására, statisztika képernyőre, nyomtatóra , Excel file-ba megjeleníthető.

Felhasználó szabadon összeállítható lekérdezéseket készíthet, Excel, Word és TXT exportálással.

Főkönyv felé munkaszámos, költséghelyes, önelszámoló egységekre vetített forgalom nyilvántartása és átadása lehetséges.

e-Kereskedelem

Az e-kereskedelemi rendszer segítségével lehetőség nyílik arra, hogy a vevők internetes felületen is adhassanak le megrendeléseket. Használata feltételezi a Szerződés-nyilvántartás és a Készlet-nyilvántartási alrendszerek használatát, valamint a banki tranzakciók kezeléséhez a Pénzügyi rendszer alkalmazását. Az e-kereskedelmi rendszer használatával a vevőkkel való kapcsolattartás időszaka kibővül, napszaktól függetlenül tudja fogadni a felmerülő vevői igényeket, és a vevők a webes felületen tájékozódhatnak a kínálatban lévő cikkek minden paraméteréről, több telephely esetén a további elérhető raktárkészletről. Az e-kereskedelmi rendszer előnyt jelet a vevők és a kereskedők számára is.

Főbb folyamatai:

  • webes felületen megjelenő kínálatok definiálása,
  • regisztráció és adatkarbantartás,
  • vevői megrendelés elkészítésének folyamatai,
  • vevői rendelések lekezelése a Topinfo rendszerben,
  • bankkártyás fizetési módok.

Az e-kereskedelmi rendszer speciális jogszabályait külön törvény szabályozza (2001. évi CVIII.) mely kiegészíti a hagyományos kereskedelmi szabályokat. Az internetes kereskedelem a csomagküldő kereskedelem kategóriába van besorolva.